Modellen
110 jaar na de oprichting keert Alfa Romeo terug naar zijn oorsprong en brengt het opnieuw een auto uit die bekend staat als een van legendes uit de autowereld. Een auto die een mijlpaal is in de geschiedenis van de autosport: de Giulia GTA
Ontdek Meer
WELKOM IN DE WERELD VAN QUADRIFOGLIO
Het Quadrifoglio-embleem staat symbool voor onze auto’s met de beste prestaties.
Ontdek Meer
Vul hier in vier eenvoudige stappen de gegevens van uw auto in om te kijken welke aanbiedingen en services we speciaal voor u en uw auto beschikbaar hebben!
newCartoolLoggedUserAddCarMessage
Als u een ander model kiest, wordt de sessie afgebroken en moet u alle gegevens opnieuw invoeren!
We wachten nog op de ingangsdatum van de garantie. Neem contact op met de klantenservice om de gegevens te actualiseren en toegang te krijgen tot alle services die voor u en uw auto beschikbaar zijn.
Neem contact op met onze klantenservice voor ondersteuning of assistentie.
Kies hoe u de gegevens van uw auto wilt invoeren en ontdek alle beschikbare services en aanbiedingen!
Als u een ander model kiest, wordt de sessie afgebroken en moet u alle gegevens opnieuw invoeren!
We wachten nog op de ingangsdatum van de garantie. Neem contact op met de klantenservice om de gegevens te actualiseren en toegang te krijgen tot alle services die voor u en uw auto beschikbaar zijn.
Neem contact op met onze klantenservice voor ondersteuning of assistentie.
Kies voor 100% zorgeloos rijplezier met onze garantie uitbreidingen voor uw auto!
Bekijk de exclusieve accessoires voor uw auto
Wilt u nieuws, informatie en exclusieve aanbiedingen voor uw auto ontvangen?
Registreer u nu op myAlfaRomeo !
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}}, {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
yourDealerBoxTitle
{{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}
{{selectedDealer.ADDRESS}}, {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{selectedDealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
Bent u op zoek naar informatie of hebt u hulp nodig? Wilt u een offerte aanvragen of een afspraak maken? Neem contact met ons op. We staan voor u klaar!
Het chassisnummer staat vermeld op het kentekenbewijs, op de verzekeringspolis en - afhankelijk van de auto - onder de voorruit, in de motorruimte of in de bodemplaat bij het rechter (voor)portier (onder de vloerbedekking).
Alfa Connect Services biedt u na installatie van de My Alfa Connect-app op uw smartphone een reeks online dienstenpakketten voor het beheer en gebruik van uw auto met uw telefoon of smartwatch. Deze pakketten bevatten allerlei handige functies die gebruikmaken van een permanente data-verbinding met uw auto voor meer veiligheid, up-to-date informatie over de status van uw Alfa Romeo, slimme navigatie, bediening van de portiersloten en voertuigverlichting op afstand en alarmmeldingen en assistentie in het geval van diefstal.
Alfa Connect Services is beschikbaar voor alle uitvoeringen van de nieuwe Giulia en Stelvio die zijn uitgerust met de Alfa Connect Box*.
SOS Call biedt u de mogelijkheid om in noodgevallen met een speciale SOS-knop bij de plafondverlichting of via de My Alfa Connect-app rechtstreeks contact op te nemen met onze alarmcentrale of de landelijke hulpdiensten. De Alfa Connect Box geeft daarbij automatisch uw locatie door. Bij een zware botsing stuurt het systeem onder bepaalde omstandigheden ook automatisch een noodoproep uit.
Via Roadside Assistance kunt u contact opnemen met de alarmcentrale als u een technisch probleem hebt met uw auto. De locatie en het chassisnummer van uw auto worden daarbij automatisch doorgegeven. Bij specifieke storingen aan de aandrijflijn, het brandstofsysteem of de remmen belt het systeem zelfstandig de alarmcentrale. U krijgt dan een medewerker te spreken die u verder helpt. Ook in dit geval worden de locatie en het chassisnummer van uw auto automatisch doorgegeven.
Remote Operations biedt u de mogelijkheid om bepaalde functies van uw Alfa Romeo met uw smartphone of smartwatch te bedienen. Zo kunt u op afstand de portieren ontgrendelen en vergrendelen en de verlichting in- en uitschakelen.
Vehicle Finder biedt uitkomst wanneer u niet meer precies weet waar uw auto geparkeerd staat, bijvoorbeeld in een vreemde stad of op een onoverzichtelijk parkeerterrein. Op het scherm van uw telefoon of smartwatch toont deze functie u de exacte locatie en hoe u daar het snelste komt.
Andere functies van My Remote zijn At-Home Digital Assistant*, Drive Alerts* en Eco-Score*.
Vehicle Info biedt u een snelle check van de status van uw auto om technische problemen onderweg te voorkomen. Via de My Alfa Connect-app of -website kunt u voor vertrek de brandstofvoorraad in de tank, de bandenspanning, de kilometerstand en het laadniveau van de accu controleren. Daarnaast kunt u nagaan wanneer het tijd is om de olie te laten verversen.
Andere functies van My:Car zijn Vehicle Health Alert* en In-Vehicle Notifications*.
Send & Go* biedt u de mogelijkheid een navigatiebestemming vanuit smartphone direct naar het navigatiesysteem van uw auto te versturen.
Aanvullende My:Navigation-functies als het zoeken naar POI's (nuttige locaties)* en de weergave van realtime verkeersinformatie, actuele weerberichten, tijdige waarschuwingen voor snelheidscontroles* en het zoeken naar een parkeergarage of tankstation in de buurt maken slimme navigatie mogelijk.
Wi-Fi Hotspot biedt u een 4G LTE mobiele hotspot waaraan u tot acht verschillende apparaten kunt koppelen. Na aanmelding van het systeem zijn zo alle inzittenden verzekerd van een snelle en stabiele internetverbinding onderweg. Volg nu de stappen op de website!
Theft Alarm Notification stuurt u automatisch een alarmmelding wanneer het systeem een poging tot diefstal van uw auto vermoedt. Dat gebeurt niet alleen bij het afgaan van een eventueel geïnstalleerde alarminstallatie, maar ook als zonder uw medeweten de auto lijkt te worden weggesleept of de accu wordt losgekoppeld.
Stolen Vehicle Assistance biedt u assistentie in het geval uw auto toch wordt gestolen. In dat geval kunt u met de toets 'Call' in de app direct de hulp van de alarmcentrale inroepen. Die kan zo nodig de GPS-coördinaten naar de politie sturen en eventueel de motor op afstand afzetten om opsporing van de auto te vergemakkelijken.
De voordelen van de Uconnect™ diensten houden niet op bij de eigen services die toegankelijk via de Uconnect™ LIVE app en de website. Dankzij de telematische gegevens van uw auto kunt u bijdragen aan de constante verbetering van de Mopar® Connect-ervaring en genieten van de exclusieve voordelen, ontwikkeld in samenwerking met toonaangevende bedrijven in hun marktsector.
Verzekeringsvoordelen
Uconnect™ is een telematicabox die kan worden gecombineerd met de nieuwste Pay-As-You-Drive- en Pay-How-You-Drive-autoverzekeringen, met promoties voor verbonden klanten: vraag uw dealer om meer informatie of neem contact op met uw verzekeringsmaatschappij om te profiteren van eventuele kortingen op het RC Auto-beleid!
De connected services Vehicle Health Report, At-Home Digital Assistant, Drive Alerts, Vehicle Health Alert, Vehicle Info worden geactiveerd vanaf november 2020. In-Vehicle Notifications, Send & Go, POI Search, Live Traffic/Live Speedcams and Last Mile Navigation worden geactiveerd vanaf april 2021.
De meeste Alfa Connect Services-pakketten zijn bij aanschaf van de auto reeds inbegrepen voor een periode van 3 tot 5 jaar, afhankelijk van het pakket. My Assistant is standaard geactiveerd, terwijl u My Car, My Remote Control en My Navigation kunt activeren door u voor deze pakketten aan te melden.
Voor sommige Alfa Connect Services-pakketten, waaronder My:Wi-Fi en My:Theft Assistance, kan tegen betaling een abonnement met looptijd naar keuze worden afgesloten.
Deze optionele pakketten zijn voor bepaalde Alfa Romeo-modellen ter kennismaking gratis voor een beperkte periode beschikbaar. Neem voor meer informatie contact op met uw Alfa Romeo-dealer.
DOEL EN PROCEDURE VOOR HET VERWERKEN VAN PERSOONGEGEVENS
De persoonsgegevens die u heeft verstrekt (“Gegevens”) zullen worden gebruikt voor de volgende doeleinden:
De Gegevens kunnen worden verwerkt in hardcopy, door automatische of elektronische middelen inclusief via post of e-mail, telefoon (bijv. geautomatiseerde telefoongesprekken, SMS, MMS), fax en iedere andere manier (bijv. websites, mobiele apps).
GEVOLGEN VAN HET NIET VERSTREKKEN VAN GEGEVENS
Het verstrekken van Gegevens is nooit verplicht. Echter, wanneer u de Gegevens die u verplicht ben te verstrekken, niet verstrekt, kan het Bedrijf de Dienst niet uitvoeren. Daarentegen, heeft u door het niet verstrekken van optionele Gegevens alsnog toegang tot de Dienst.
ONTVANGERS VAN DE GEGEVENS
De Gegevens mogen worden verwerkt door natuurlijke en/of rechtspersonen, namens het Bedrijf en onder specifieke contractuele verplichtingen, gevestigd in EU lidstaten of in landen buiten de EU.
De Gegevens mogen worden verstrekt aan derde partijen om te voldoen aan wettelijke verplichtingen, bevelen van overheidsorganen op te volgen of om een recht van Bedrijf uit te oefenen voor de gerechtelijke instanties.
DOORGIFTE VAN GEGEVENS BUITEN DE EER
Binnen haar contractuele relaties mag Bedrijf de Gegevens doorgeven naar landen buiten de Europese Economische Ruimte (EER), inclusief het opslaan in een database die wordt beheerd door entiteiten die optreden namens Bedrijf. Databasebeheer en de verwerking van Gegevens zijn gebonden aan de doelen van de verwerking en worden uitgevoerd overeenkomstig de toepasselijke privacywetgeving.
In het geval dat Gegevens worden doorgegeven buiten de EER, zal Bedrijf alle passende contractuele maatregelen nemen om een adequate bescherming van de Gegevens inclusief – onder andere – overeenkomsten gebaseerd op de modelcontracten aangenomen door de Europese Commissie om de doorgifte van persoonsgegevens buiten de EER te regelen.
VERWERKINGSVERANTWOORDELIJKE EN HET TEAM VAN DE FUNCTIONARIS VOOR DE GEGEVENSBESCHERMING
De verwerkingsverantwoordelijke is FCA Italy S.p.A., gevestigd in Corso Giovanni Agnelli 200 – 10135 Turijn, Italië.
U kunt contact opnemen met het team van de Functionaris voor de Gegevensbescherming via het e-mailadres dpo@fcagroup.com.
BEWAREN VAN GEGEVENS
De Gegevens die worden verwerkt om de Dienst en Klanttevredenheid te leveren, worden door het Bedrijf bewaard zolang als strikt noodzakelijk is voor het vervullen van deze doeleinden. De Gegevens die zijn verwerkt voor het verrichten van de Dienst mogen door het Bedrijf langer worden bewaard, indien dit noodzakelijk is om de belangen van het Bedrijf wat betreft potentiële aansprakelijkheid voortvloeiend uit het verrichten van deze Dienst, te beschermen.
Gegevens verwerkt voor Marketing en Profiling doeleinden worden door het Bedrijf bewaard vanaf het moment dat u toestemming geeft tot aan het moment dat u deze toestemming intrekt. Vanaf het moment dat de toestemming is ingetrokken, zullen de Gegevens niet langer worden gebruikt voor deze doeleinden, maar mogen zij wel nog steeds bewaard worden door het Bedrijf. Met name wanneer dit noodzakelijk is om de belangen van het Bedrijf met betrekking tot de potentiële aansprakelijkheid voortvloeiend uit deze verwerking te beschermen, behalve wanneer de bevoegde Toezichthoudende Autoriteit in dit opzicht verheldering biedt.
UW RECHTEN
U kunt de volgende rechten uitoefenen:
U kunt de bovengenoemde rechten uitvoeren door een brief te sturen aan FCA Italy S.p.A., Corso Giovanni Agnelli 200 – 10135 Turijn, Italië of door een email te sturen aan privacy@fcagroup.com.