personalizemessage
newCartoolLoggedUserAddCarMessage
newCartoolAlertText
newCartoolAlertNoWarrantyText
newCartoolAlertContact1 newCartoolAlertContactLinkedText newCartoolAlertContact2
Kies hoe u de gegevens van uw auto wilt invoeren en ontdek alle beschikbare services en aanbiedingen!
newCartoolAlertText
newCartoolAlertNoWarrantyText
newCartoolAlertContact1 newCartoolAlertContactLinkedText newCartoolAlertContact2
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}} , {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxRange
yourDealerBoxTitle
{{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}
{{selectedDealer.ADDRESS}} , {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{selectedDealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
yourcarctamessage1
yourcarctamessage2
yourcarctamessage3
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}}, {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
yourDealerBoxTitle
{{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}
{{selectedDealer.ADDRESS}}, {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{selectedDealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
Bent u op zoek naar informatie of hebt u hulp nodig? Wilt u een offerte aanvragen of een afspraak maken? Neem contact met ons op. We staan voor u klaar!
Het chassisnummer staat vermeld op het kentekenbewijs, op de verzekeringspolis en - afhankelijk van de auto - onder de voorruit, in de motorruimte of in de bodemplaat bij het rechter (voor)portier (onder de vloerbedekking).
Alfa Connect Services biedt u na installatie van de My Alfa Connect-app op uw smartphone een reeks online dienstenpakketten voor het beheer en gebruik van uw auto met uw telefoon of smartwatch. Deze pakketten bevatten allerlei handige functies die gebruikmaken van een permanente data-verbinding met uw auto voor meer veiligheid, up-to-date informatie over de status van uw Alfa Romeo, slimme navigatie, bediening van de portiersloten en voertuigverlichting op afstand en alarmmeldingen en assistentie in het geval van diefstal.
De innovatieve Alfa Connect Services zijn beschikbaar op de nieuwe versies van Alfa Romeo Tonale, Giulia en Stelvio met Alfa Connect Box als standaard en vooraf geactiveerd.
SOS Call biedt u de mogelijkheid om in noodgevallen met een speciale SOS-knop bij de plafondverlichting of via de My Alfa Connect-app rechtstreeks contact op te nemen met onze alarmcentrale of de landelijke hulpdiensten. De Alfa Connect Box geeft daarbij automatisch uw locatie door. Bij een zware botsing stuurt het systeem onder bepaalde omstandigheden ook automatisch een noodoproep uit naar een centrale of landelijke hulpdienst (24 uur per dag).
Roadside Assistance: If you need roadside assistance, you can manually establish a voice call via the infotainment system or the My Alfa Connect mobile app, and speak directly with an operator. The vehicle location and VIN will be automatically provided. Under certain conditions like powertrain system faults, fuel system faults or braking system faults; the vehicle will automatically establish a voice call between the vehicle occupants and roadside assistance, providing them with vehicle location and VIN details.
Remote Operations biedt u de mogelijkheid om bepaalde functies van uw Alfa Romeo met uw smartphone of smartwatch te bedienen. Zo kunt u op afstand de portieren ontgrendelen en vergrendelen en de verlichting in- en uitschakelen. Op de nieuwe Alfa Romeo Tonale kunt u ook op afstand bedienen of de deuren of de kofferbak open of dicht zijn, of de motor aan of uit staat, en nog veel meer.
Andere functies van My Remote zijn At-Home Digital Assistant* * waarmee u direct vanuit huis kunt communiceren met de stemassistent, Drive Alerts* om uw auto altijd onder controle te houden. Bovendien omvat het nieuwe Alfa Romeo Tonale model ook de en Eco-Score*. Eco-Score helpt u uw rijvaardigheid te verbeteren om het brandstofverbruik te verminderen door in realtime versnellings-, vertragings- en andere parameters te verzamelen.
Vehicle Info biedt u een snelle check van de status van uw auto om technische problemen onderweg te voorkomen. Via de My Alfa Connect-app of -website kunt u voor vertrek de brandstofvoorraad in de tank, de bandenspanning, de kilometerstand en het laadniveau van de accu controleren.
Met de Service Scheduling-functie op de nieuwe Alfa Romeo Tonale kunt u een onderhoudsbeurt voor uw auto direct vanuit de mobiele app configureren
My Car includes also Vehicle Health Alert* and In-Vehicle Notifications*.
Send & Go* biedt u de mogelijkheid een navigatiebestemming vanuit smartphone direct naar het navigatiesysteem van uw auto te versturen.
Het nieuwe Alfa Romeo Tonale-model beschikt ook over de functies Map Update Over the Air, Dynamic Range Mapping en Find Charging Station.
Map Update Over the Air: U kunt uw kaarten onafhankelijk van uw mobiele app bijwerken, zonder dat u uw dealer om ondersteuning hoeft te vragen.
Dynamisch bereik in kaart brengen: U ziet op de kaart van uw voertuig een grafische projectie van het gebied waarbinnen u nog verder kunt rijden voordat de accu of de benzine op is.
Vind oplaadstation: U kunt openbare oplaadstations direct vanuit uw mobiele app of in uw voertuig vinden.
Aanvullende MyNavigation-functies als het zoeken naar POI's (nuttige locaties) en de weergave van realtime verkeersinformatie, actuele weerberichten, tijdige waarschuwingen voor snelheidscontroles en het zoeken naar een parkeergarage of tankstation in de buurt maken slimme navigatie mogelijk.
Alexa Voice Service: u kunt rekenen op uw stemassistent Alexa aan boord van het voertuig, aanwezig op het nieuwe model Alfa Romeo Tonale, om aanwijzingen te geven over nieuwe bestemmingen onderweg, uw bestellingen op te volgen, toegang te krijgen tot uw afspeellijsten en uw luisterboeken en nog veel meer! U kunt ook op afstand toegang krijgen tot de service, rechtstreeks vanuit uw huis, om bestemmingen naar uw voertuig te sturen, de resterende lading te controleren, de dichtstbijzijnde oplaadstations te vinden en nog veel meer!
Theft Alarm Notification stuurt u automatisch een alarmmelding wanneer het systeem een poging tot diefstal van uw auto vermoedt. Dat gebeurt niet alleen bij het afgaan van een eventueel geïnstalleerde alarminstallatie, maar ook als zonder uw medeweten de auto lijkt te worden weggesleept of de accu wordt losgekoppeld.
Stolen Vehicle Assistance biedt u assistentie in het geval uw auto toch wordt gestolen. In dat geval kunt u met de toets 'Call' in de app direct de hulp van de alarmcentrale inroepen. Die kan zo nodig de GPS-coördinaten naar de politie sturen en eventueel de motor op afstand afzetten om opsporing van de auto te vergemakkelijken.
De voordelen van de Uconnect™ diensten houden niet op bij de eigen services die toegankelijk zijn via de Uconnect™ LIVE app en de website. Dankzij de telematische gegevens van uw auto kunt u bijdragen aan de constante verbetering van de Mopar® Connect-ervaring en genieten van de exclusieve voordelen, ontwikkeld in samenwerking met toonaangevende bedrijven in hun marktsector.
Verzekeringsvoordelen
Uconnect™ is een telematicabox die kan worden gecombineerd met de nieuwste Pay-As-You-Drive- en Pay-How-You-Drive-autoverzekeringen, met promoties voor verbonden klanten: vraag uw dealer om meer informatie of neem contact op met uw verzekeringsmaatschappij om te profiteren van eventuele kortingen op het RC Auto-beleid!
De meeste Alfa Connect Services-pakketten zijn bij aanschaf van de auto reeds inbegrepen voor een periode van 3 tot 5 jaar, afhankelijk van het pakket. My Assistant is standaard geactiveerd, terwijl u My Car, My Remote Control en My Navigation kunt activeren door u voor deze pakketten aan te melden.
Voor sommige Alfa Connect Services-pakketten, waaronder My:Wi-Fi en My:Alert, kan tegen betaling een abonnement met looptijd naar keuze worden afgesloten.
Deze optionele pakketten zijn voor bepaalde Alfa Romeo-modellen ter kennismaking gratis voor een beperkte periode beschikbaar. Neem voor meer informatie contact op met uw Alfa Romeo-dealer.
In deze Privacyverklaring wordt omschreven hoe de door FCA Italy S.p.A. (“Bedrijf”) via haar website verzamelde persoonsgegevens ("Gegevens") overeenkomstig het toepasselijke recht worden beheerd.
VERZAMELDE PERSOONSGEGEVENS
De volgende Persoonsgegevens kunnen worden verzameld:
DOEL EN PROCEDURE VOOR HET VERWERKEN VAN PERSOONSGEGEVENS
De Gegevens zullen worden verwerkt voor de volgende doeleinden:
De Gegevens kunnen worden verwerkt in hardcopy, door automatische of elektronische middelen inclusief via post of e-mail, telefoon (bijv. geautomatiseerde telefoongesprekken, SMS, MMS), fax en iedere andere manier (bijv. websites, mobiele apps).
GEVOLGEN VAN HET NIET VERSTREKKEN VAN GEGEVENS
Het verstrekken van Gegevens is nooit verplicht. Echter, wanneer u de Gegevens die u verplicht ben te verstrekken, niet verstrekt, kan het Bedrijf de Dienst niet uitvoeren. Daarentegen, heeft u door het niet verstrekken van optionele Gegevens alsnog toegang tot de Dienst.
ONTVANGERS VAN DE GEGEVENS
De Gegevens mogen worden verwerkt door natuurlijke en/of rechtspersonen, namens het Bedrijf en onder specifieke contractuele verplichtingen, gevestigd in EU-lidstaten of in landen buiten de EU. De Gegevens mogen worden verstrekt aan derde partijen om te voldoen aan wettelijke verplichtingen, bevelen van overheidsorganen op te volgen of om een recht van het Bedrijf uit te oefenen voor de gerechtelijke instanties.
DOORGIFTE VAN GEGEVENS NAAR LANDEN BUITEN DE EER
Binnen haar contractuele relaties mag het Bedrijf de Gegevens doorgeven naar landen buiten de Europese Economische Ruimte (EER), inclusief het opslaan in een database die wordt beheerd door entiteiten die optreden namens het Bedrijf. Databasebeheer en de verwerking van Gegevens zijn gebonden aan de doelen van de verwerking en worden uitgevoerd overeenkomstig de toepasselijke privacywetgeving.
In het geval dat Gegevens worden doorgegeven buiten de EER, zal het Bedrijf alle passende contractuele maatregelen nemen om een adequate bescherming van de Gegevens inclusief – onder andere – overeenkomsten gebaseerd op de modelcontracten aangenomen door de Europese Commissie om de doorgifte van persoonsgegevens buiten de EER te regelen.
KOPPELINGEN MET WEBSITES VAN DERDEN
Websites van derden die via deze website toegankelijk zijn, vallen onder de verantwoordelijkheid van de betreffende derde. Het Bedrijf wijst elke verantwoordelijkheid ten aanzien van verzoeken om en/of het verstrekken van persoonsgegevens op deze derden-websites af.
VERWERKINGSVERANTWOORDELIJKE EN HET TEAM VAN DE FUNCTIONARIS VOOR DE GEGEVENSBESCHERMING
De verwerkingsverantwoordelijke is FCA Italy S.p.A., gevestigd in Corso Giovanni Agnelli 200 – 10135 Turijn, Italië.
U kunt contact opnemen met het team van de Functionaris voor de Gegevensbescherming via het e-mailadres dpofca@stellantis.com.
BEWAREN VAN GEGEVENS
De Gegevens die worden verwerkt om de Dienst en Klanttevredenheid te leveren, worden door het Bedrijf bewaard zolang als strikt noodzakelijk is voor het vervullen van deze doeleinden. De Gegevens die zijn verwerkt voor het verrichten van de Dienst mogen door het Bedrijf langer worden bewaard, indien dit noodzakelijk is om de belangen van het Bedrijf wat betreft potentiële aansprakelijkheid voortvloeiend uit het verrichten van deze Dienst, te beschermen.
Gegevens verwerkt voor Marketing en Profiling doeleinden worden door het Bedrijf bewaard vanaf het moment dat u toestemming geeft tot aan het moment dat u deze toestemming intrekt. Vanaf het moment dat de toestemming is ingetrokken, zullen de Gegevens niet langer worden gebruikt voor deze doeleinden, maar mogen zij wel nog steeds bewaard worden door het Bedrijf. Met name wanneer dit noodzakelijk is om de belangen van het Bedrijf met betrekking tot de potentiële aansprakelijkheid voortvloeiend uit deze verwerking te beschermen, behalve wanneer de bevoegde Toezichthoudende Autoriteit in dit opzicht verheldering biedt.
Gegevens die worden verwerkt ter verbetering van de gebruikservaring op de websites worden bewaard gedurende de in het Cookie-beleid van het Bedrijf vermelde periode.
RECHTEN VAN BETROKKENEN
Betrokken kunnen de volgende rechten uitoefenen:
U kunt de bovengenoemde rechten rechtstreeks uitoefenen via https://privacyportal.fcagroup.com.
WIJZIGINGEN
Deze Privacyverklaring treedt in werking op 03/06/2021.
Het Bedrijf behoudt zich het recht voor het Privacyverklaring geheel of gedeeltelijk te wijzigen of aan te passen (bijv. naar aanleiding van wijzigingen in het toepasselijk recht). Eventuele wijzigingen worden op deze website gepubliceerd.