EFFICIËNTE
TOPPRESTATIES

Met de Tonale integreert Alfa Romeo hybride en elektrische aandrijftechniek in zijn sportieve dna.

New Tonale

HYBRIDESYSTEMEN

De aandrijflijn van de Tonale Hybrid bestaat uit een 1.5-liter benzinemotor met variabele turbo die wordt ondersteund door een 48V-elektromotor. De turbomotor levert zijn maximumkoppel van 240 Nm al bij 1500 toeren en bereikt in een mum van tijd zijn maximaal vermogen van 160 pk/118 kW. Deze aandrijflijn is ook beschikbaar in een versie met 130pk-benzinemotor met niet-variabele turbo.

PLUG-IN HYBRID Q4

De hyperefficiënte aandrijflijn van de Tonale Plug-in Hybrid Q4 is opgebouwd uit een innovatieve 1.3-liter MultiAir-turbomotor van 160 pk/118 kW en een elektromotor van 122 pk/90 kW. Samen zijn ze goed voor een systeemvermogen van 280 pk/206 kW en een gecombineerd bereik van meer dan 600 kilometer.

THUIS OPLADEN

Wanneer u beschikt over een eigen oprit, carport of garage, is een thuislader een ideale oplossing om 's ochtends altijd van een vol accupakket verzekerd te zijn.

OPENBAAR OPLADEN

In Nederland is op elke straathoek tegenwoordig wel een laadpaal te vinden. Met een Mode 3-laadkabel kan een leeg accupakket hieraan in zo'n tweeënhalf uur volledig worden opgeladen.

Disclaimer

Afbeeldingen zijn slechts bedoeld ter illustratie. Weergegeven lakkleuren en details kunnen om productietechnische en/of commerciële redenen afwijken of niet beschikbaar zijn. Op sommige afbeeldingen kunnen modelversies, uitvoeringen, opties en/of accessoires zijn weergegeven die alleen op aanvraag en tegen meerprijs verkrijgbaar zijn.

Brandstofverbruik Alfa Romeo Tonale Hybrid MHEV-range (l/100 km): 5,6 - 6,3; CO2-emissie (g/km): 164-203. Dit betreft typegoedkeuringswaarden die zijn bepaald op basis van de gecombineerde rijcyclus van de WLTP-testprocedure. Deze waarden dienen slechts ter vergelijking en kunnen afwijken van het verbruik onder reële rijomstandigheden. Laatste update 26-05-2021.

Brandstofverbruik Alfa Romeo Tonale Plug-in Hybrid Q4 (l/100 km): 1,3–1,4; energieverbruik (kWh/100 km): 24,3–21,9; CO2-emissie (g/km): 29-32. Deze waarden zijn in pre-goedkeuringstests gemeten volgens de WLTP-testprocedure. Ze dienen uitsluitend voor vergelijkingsdoeleinden en kunnen afhankelijk van de definitieve goedkeuring aan verandering onderhevig zijn. Laatste update xx oktober 2022.