De eerste Alfa Romeo ooit met een hybride motor, de nieuwe Tonale is een SUV die sportiviteit opnieuw uitvindt met een kenmerkend Italiaans design.
Ontdek Meer
Een moderne sportsedan en SUV geïnspireerd op de elegantie van twee glorieuze Alfa Romeo's van weleer: de speciale 6C Villa D'Este- en GT Junior-edities van de Giulia en Stelvio brengen in een eigentijdse vorm Alfa Romeo's rijke merkhistorie weer tot leven.
Ontdek de tijdloze schoonheid van de nieuwe Giulia en Stelvio 6C Villa D'Este en GT Junior.
Ontdek Meer
WELKOM IN DE WERELD VAN QUADRIFOGLIO
Het Quadrifoglio-embleem staat symbool voor onze auto’s met de beste prestaties.
Ontdek Meer
Alfa Romeo-design, highperformance-motoren van 200 of 280 pk, achterwiel- of Q4-vierwielaandrijving. Voor een rijervaring die de perfectie benadert. Elke rit opnieuw.
Ontdek Meer
De prestaties en sportieve elegantie van een Alfa Romeo, gecombineerd met de veelzijdigheid en het comfort van een SUV. Voor een rijervaring die de perfectie benadert. Elke dag opnieuw
Ontdek Meer
Giulia en Stelvio 6C Villa d'Este: een eerbetoon aan de designtraditie en autosporthistorie van Alfa Romeo.
Ontdek Meer
- Circuit
- Räikkönen
- Giovinazzi
- GALLERY
Singapore
CIRCUIT LENGTH | NUMBER OF LAPS | RACE DISTANCE |
5.063 km | 61 | 308.706 km |
Kimi Räikkönen
“Het einde van de race verliep niet echt zoals ik hoopte, maar het is niet anders. Mijn banden werden steeds slechter, maar na de eerste herstart kon ik mijn positie nog behouden. Na de tweede neutralisatie waren mijn banden echter koud, waardoor ik drie plaatsen verloor en het erg moeilijk kreeg daarna. Het akkefietje met Daniil Kvyat betekende het einde van mijn race, maar ik reed toch al voor spek en bonen mee. Toen ik op het rechte stuk kwam, was hij nog redelijk ver achter me, maar toen ik instuurde zag ik hem opeens vanuit mijn ooghoek opdoemen. Maar toen was al te laat om nog te reageren. Ik heb met de stewards gesproken, maar ik denk niet het incident consequenties voor me heeft.”
Kwalificatie: 13e
Race: DNF
Antonio Giovinazzi
“De race was een veldslag. Voor mezelf en het team ben ik blij dat ik een punt heb binnengesleept, al heb ik het gevoel dat er meer in had gezeten. Op de eerste set medium banden zijn we te lang door blijven rijden, maar dat is achteraf natuurlijk makkelijk gezegd. Als ik eerder naar binnen was gegaan, zou ik misschien voor Norris op de zevende positie zijn gekomen. Toen de banden op hun einde begonnen te lopen, kreeg ik het zwaar. De aanrijding met Ricciardo hielp natuurlijk ook niet, want daardoor moest ik de race met een beschadigde voorwielophanging uitrijden. Het stuur trok de auto naar één kant en het koste me veel moeite om dat te corrigeren Maar ik wilde absoluut dat ene punt, dus bleef ik tot het einde toe knokken om mijn positie te behouden. Aan de leiding in de race rijden en de strijd aanbinden met de Ferrari's en Mercedessen was een schitterende ervaring. Ik hoop dat er iemand thuis een paar screenshots heeft gemaakt van de stand in de race op dat moment!"
Kwalificatie: 11e
Race: 10e
GALLERY




